سومین یادواره «عزیز سلیمانی» در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4110438
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰

سومین یادواره «عزیز سلیمانی» در کرمان برگزار شد

در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، سومین یادواره «عزیز سلیمانی» در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

سردار مهدی ایرانمنش مسئول دفتر فرماندهی سپاه قدس

به گزارش ایکنا از کرمان، در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و یار با وفایش شهید پورجعفری، سومین یادواره «عزیز سلیمانی» به منظور بزرگداشت سردار شهید حاج حسین پورجعفری شامگاه، ۷ دی‌ماه با حضور همسر شهید، جمعی از اساتید و دانشجویان و مسئولان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

سردار مهدی ایرانمنش، مسئول دفتر فرماندهی سپاه قدس در این مراسم با بیان اینکه شهدا مردانه در همه صحنه‌های نبرد به دل میدان زدند، گفت: شهادت هنر مردان خدا است و شهدا با شهادت خود به جامعه معنویت می‌دهند، شهدا بر گردن همه ما حق دارند و لذا وظیفه نگه داشتن یاد شهدا را داریم.

وی در ادامه به ویژگی‌های سردار شهید پورجعفری پرداخت و گفت: از دهه ۶۰ با ایشان رفاقت داشتم. شهید پورجعفری بسیار محجوب، خداشناس و متعبد بود‌. در کارها بسیار مراقبت می‌کرد و دارای بصیرت و شناخت نسبت به ولایت بود.

سردار ایرانمنش با بیان اینکه شهید پورجعفری اهل ریا نبود و در کار خود متخصص و از قشر محروم و زحمتکش بود، تصریح کرد: ایشان از کار کردن اِبایی نداشت و مانند یک سرباز گوش به فرمان حاج قاسم بود. حاج حسین کوچکترین کارها را انجام می‌داد.

مسئول دفتر فرماندهی سپاه قدس، مأموریت را اولویت اول شهيد پورجعفری دانست و افزود: ایشان مرد زمان تنهایی و درد دل‌های حاج قاسم بود. شهید پورجعفری مشاوری امین و بسیار صادق بود و فرمان حاج قاسم را بدون دخل و تصرف رعایت می‌کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تأكيد بر اینکه تا آخرین قطره خون پای نظام ایستاده‌ایم، گفت: این انقلاب و نظام به سهولت به دست نیامده که با ریختن اراذل و اوباش در خیابان و یا خط و نشان کشیدن دیگران از بین برود. دست آمریکا تا مرفق به خون مردم بسیاری از افراد کشورها آلوده است و جنایت‌های بسیاری را انجام می‌دهد اما برای ما خط و نشان می‌کشد.

انتهای پیام
captcha